قوانین فروشگاه اینترنتی رادین


کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه رادین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مشتریان است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

سیاست های رعایت حریم شخصی:


فروشگاه رادین برای خرید  ، اطلاعاتی مانند شماره های تماس ، آدرس و ... را از کاربران درخواست می کند و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند.


 


ثبت و ارسال سفارش:


- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.


- در صورت بروز مشکل در سبد خرید مانند انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.


- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است .همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.


- تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه حوادث غيرمترقبه، اتفاقات غيرقابل پيش بيني و خارج از اراده ، فروشگاه رادین هیچ گونه مسئولیتی ندارد.


لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.


پشتیبانی:


ما در فروشگاه رادین با پشتیبانی از ساعت 9 صبح الی 20:30 بعد از ظهر روزهای کاری شما را تنها نخواهیم گذاشت و تمامی سوالاتتان در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود.


برگشت کالا


- خریدار موظف است هنگام دریافت کالا از مامور پست یا پیک یا مسئول حمل و نقل کاملاً آن را بررسی و در صورت مشاهده هرگونه عیب ،پارگی کیسه،آسیب دیدگی ،خرابی بسته بندی از قبول آن خودداری کند.


فروشنده مسئولیت معیوب بودن ظاهر و بسته کالا را بعد از دریافت کالا توسط خریدار را به عهده نمی گیرد.